fbpx

Ja tu savā ikdienā VĒLIES:

  • vairāk miera
  • vairāk līdzsvara
  • mazāk stresa
  • justies mierīgāk
  • iemācīties atslābināties
  • spēt restartēties īsā laikā
  • stiprināt savu imunitāti
  • līdzsvarot asinsspiedienu
  • uzlabot miega kvalitāti
  • spēt fokusēties
  • vai arī Tev vajadzīga kompānija un atbalsts, lai spētu ne tikai saņemties meditēt, bet arī uzturēt šo apņemšanos.

 Neatkarīgi no tā, vai esi iesācējs, vai jau iepriekš esi meditējis. Piedalies! Reģistrējies! Un tiekamies meditācijā!

!!! Meditācijas izaicinājums jau ir sācies, tomēr tā kā visi meditācijas ieraksti būs pieejami līdz pat 31.augustam, Tu vari pievienoties līdz 5.augstam (ieskaitot).  

piesakies šeit:

MEDITĀCIJA SAMAZINA STRESU

Ir pierādīts, ka meditācija ievērojami samazina stresa līmeni

MEDITĀCIJA IR PAUZE IKDIENĀ

Kad ikdienas ritms ir kļuvis pārāk ātrs (un kuram gan mūsdienās tā nav?), tad meditācija ir neliela, bet efektīva pauze, lai atkal ar jaunu enerģijas devu turpinātu savas dienas gaitas.

MEDITĀCIJA SNIEDZ LABĀKU PAŠSAJŪTU

Meditācija uzlabo garastāvokli, līdzsvaro, sniedz mieru un labsajūtu. Meditācija paaugstina labsajūtas hormonu (dopamīna un serotonīta) līmeni un tas ir veids, kā piekļūst savam mieram un rast laimes izjūtu.

MEDITĀCIJA UZLABO VESELĪBU

Ir pierādīts, ka meditācija līdzsvaro asinsspiedienu, palēnina sirdsdarbību, samazina stresa hormona (kortizola) līmeni, nostiprina imūnsistēmu. Samazina infarkta un insulta risku. Kā arī regulē emocionālās ēšanas atkarību, mazina sāpes.

KO DARĪT, JA MEDITĒT NEMĀK?

 

Meditāciju nevar apgūt teorētiski, bet tikai darot. Kad Tu gribi uztrenēt bicepsu, Tu nevis domā par to, bet dari, lai sasniegtu rezultātu. Tu cilā hanteli un dari to mēnešiem ilgi. Ar meditāciju ir tāpat. Meditācija ir kā trenažieris Tavam prātam. Un šajā izaicinājumā Tev būs padsmit piemēri, kā Tu var meditēt, lai pēc tam vari izvēlēties tos, kas Tev der vislabāk un turpināt meditēt ikdienā ar sev ērtākiem veidiem prāta kontrolei. Pirms tam būs iespēja noskatīties atsevišķu video par ieteikumiem par iespējamām pozām, kā meditēt (meditēt varēsi arī sēžot krēslā) un video par mītiem, kas saistīti ar meditāciju. 

 

KĀ TAS NOTIKS?

Meditācijas izaicinājums notiks slēgtā Facebook grupā. Katru dienu tiks publicēts viens video, kurā būs piemērs un ieteikums, kā veikt meditāciju. Katras dienas meditācijas video tiks publicēts no rīta, bet varēsi veikt to sev ērtā laikā. Meditācijas garums ir sākot no 8 minūtēm un pakāpeniski katru dienu tiks pagarināta līdz 20 minūtēm. 

KAD TAS NOTIKS?

Izaicinājums norisināsies 14 dienas no 8.07.- 21.07. Facebook grupa Tev būs pieejama līdz 31.08. (pēc tam grupa tiks slēgta).

CIK TAS MAKSĀ?

Ja maksājums tiek veikts līdz 28.06. – EUR 28.00

Ja maksājums tiek veikts pēc 28.06. – EUR 38.00

KĀPĒC ES VARU PALĪDZĒT UN PAR MANU MEDITĀCIJAS PIEREDZI:

Es sevi neuzskatu par skolotāju un laika gaitā aizvien vairāk kļūstu par mācekli, bet ik pa laikam nākas satikt cilvēkus, kuri man izsaka vēlmi meditēt. Tāpēc tas manī ir iesējis sēklu, ka varu palīdzēt ar savu pieredzi un esmu radījusi šo meditācijas izaicinājumu, kurā esmu iekļāvusi tās tehnikas, kuras pati izmantoju. 

Mana pirmā meditācijas pieredze bija, kad pirms jogas nodarbības mums lika sēdēt un bez jebkādiem paskaidrojumiem bija vienkārši jāsēž, jāelpo un jāskaita sava elpa. Tas arī viss. Bez papildus norādēm, bez paskaidrojumiem, bez informācijas par to, cik ilgi tas turpināsies. Varētu šķist, nu cik gan tas ir sarežģīt, sēdēt, elpot un meditēt? Bet katrs, kas to ir mēģinājis, ka tas IR grūti! es pacietīgi sēdēju, elpoju, skaitīju elpu. Sēdēt kļuva neērti, es iekārtojos pozā ērtāk, elpoju vēl spēcīgāk un skaitīju cītīgāk. Bet manā galvā norisinājās īsts haoss – tūkstošiem domu un emociju mani pārņēma šajā  mirklī. Nepacietībā sāku dīdīties, ik pa laikam “palūrēju” uz pasniedzēju un garlaicībā mocījos. Tā kā aizmukt es no tā nevarēju, es diezgan ātri sapratu, ka garlaikošanās un nekustīga sēdēšana ir elles mocības un tāpēc es tomēr centos saglabāt koncentrētu prātu. 

Pēc maniem pūliņiem es sākotnēji vien uz sekundēm spēju noķert to neparasto, bet ārkārtīgi mierpilni patīkamo sajūtu, ko sniedz koncentrēts prāts. Tas man sniedza pirmo ieskatu par meditāciju. Tagad es zinu, ka meditācija ir īsta maģija!  

Es esmu mācījusies meditāciju jogas pasniedzēju apmācībās Indijā, 
Esmu ieguvusi sertifikātu kā meditācijas pasniedzējs, esmu pavadījusi 10 dienu klusuma meditācijā Vipassana, kad meditēšana notiek 10 stundas dienā un apmeklējusi vairākus citus meditāciju retrītus un turpināšu to darīt! 

Lai arī es esmu piedzīvojusi brīnišķīgus meditatīvus stāvokļus un pieredzes, es joprojām zinu, ko nozīmē, kad zūd motivācija un apņemšanās. Man joprojām periodiski ir grūti saņemties un brīžiem es varētu pat apgalvot, ka man nepatīk meditēt. Bet es joprojām turpinu to darīt. Kāpēc? Jo, kad es daru to regulāri, mana dzīve ir labāka. Ikdiena ir mierīgāka, stress ir mazāk. Uzlabojas mana veselība un pašsajūta. Problēmas šķiet mazākas, bet es pati garā lielāka

 

ŠAJĀ MEDITĀCIJAS IZAICINĀJUMĀ ES TEV PARĀDĪŠU VAIRĀKUS VEIDUS, KĀDUS ES IZMANTOJU PATI, LAI SAGATAVOTU SAVU PRĀTU MEDITĀCIJAI. TAS IR CEĻŠ, KĀDĀ ES PIEDZĪVOJU MEDITĀCIJAS SNIEGTO LAIMĪBAS IZJŪTU UN NOVĒLU TO PIEDZĪVOT ARĪ TEV!

kāpēc meditēt?


14 zinātniski iemesli, lai meditētu

 

Jautājumu un neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazināties rakstot uz e-pastu: kristine@jogaselpa.lv