fbpx




ŠOBRĪD PIETEIKŠANĀS IR BEIGUSIES!!!

JA VĒLIES SAŅEMT ZIŅU PAR TO, KAD SĀKSIES NĀKAMAIS MEDITĀCIJAS
IZAICINĀJUMU, ATSTĀJ SAVU E-PASTU


ATSTĀJ SAVU E-PASTU šeit:

JA SAVĀ IKDIENĀ VĒLIES:

  • justies mierīgāk
  • vairāk emocionāla līdzsvara
  • mazāk stresa
  • iemācīties atslābināties
  • spēt restartēties īsā laikā
  • attālināt novecošanos
  • stiprināt savu imunitāti
  • līdzsvarot asinsspiedienu
  • uzlabot miega kvalitāti
  • spēt fokusēties
  • vai arī Tev vajadzīga kompānija un atbalsts, lai spētu ne tikai saņemties meditēt, bet arī uzturēt šo apņemšanos
NEATKARĪGI NO TĀ, VAI ESI IESĀCĒJS, VAI JAU IEPRIEKŠ ESI MEDITĒJIS. PIEDALIES! REĢISTRĒJIES!
UN TIEKAMIES MEDITĀCIJĀ!

MEDITĀCIJA SAMAZINA STRESU

Ir pierādīts, ka meditācija ievērojami samazina stresa līmeni

MEDITĀCIJA SNIEDZ LABĀKU PAŠSAJŪTU

Meditācija uzlabo garastāvokli, līdzsvaro, sniedz mieru un labsajūtu. Meditācija paaugstina labsajūtas hormonu (dopamīna un serotonīta) līmeni un tas ir veids, kā piekļūst savam mieram un rast laimes izjūtu.

MEDITĀCIJA IR PAUZE IKDIENĀ

Kad ikdienas ritms ir kļuvis pārāk ātrs (un kuram gan mūsdienās tā nav?), tad meditācija ir neliela, bet efektīva pauze, lai atkal ar jaunu enerģijas devu turpinātu savas dienas gaitas.

MEDITĀCIJA UZLABO VESELĪBU

Ir pierādīts, ka meditācija līdzsvaro asinsspiedienu, palēnina sirdsdarbību, samazina stresa hormona (kortizola) līmeni, nostiprina imūnsistēmu. Samazina infarkta un insulta risku. Kā arī regulē emocionālās ēšanas atkarību, mazina sāpes.

ATSAUKSMES​

Fantastisks izaicinājums, kura laikā ieguvu zināšanas, izpratni par to, cik meditācija īstenībā ir vienkārša. Sapratu, ka meditācija nav nekāds bubulis, tas nav nekas ārprātīgi grūts, sarežģīts vai nesaprotams. Es ieguvu lielāku mieru un līdzsvaru. Stresa un konfliktsituācijās es reaģēju daudz mierīgāk. Jūtos arī laimīgāka un brīvāka. Šīs zināšanas ir daudz, daudz vērtīgākas par ieguldīto naudu un tā 100% jau ir atmaksājusies.
- Baiba Kokina
Man patika, ka katru rītu mani sagaidīja jauns pārsteigums. Es ar prieku veicu katru meditāciju. Es noteikti ieteiktu izmēģināt šo kursu, jo Kristīne māk tik ļoti vienkārši un nepiespiesti izstāstīt nemaz tik vienkāršas meditācijas. Ir ļoti daudz skolotāju, kuri māca meditēt, bet ne visiem tas izdodas iemācīt. Tas ir 1000-kārt ieguldītās naudas vērts!
- Gunta
Līdz šim es domāju, ka vienīgais un pareizais meditācijas veids ir vērot elpu un ikreiz besījos, ka man tas nākas tik grūti. Tas radīja pamatīgu pretestību un negribējās meditēt. Šī izaicinājuma laikā es sapratu, ka ka meditēt ir viegli un interesanti. Izrādās, ka nav viena pareiza veida kā meditēt. Kristīne iedeva veselu arsenālu, ko varam izmēģināt un saprast kas der un kas neder.
- Anete Šēnberga
Šis meditācijas izaicinājums man ir liels ieguvums labai pašsajūtai un labam miegam. Ļoti patika meditāciju dažādība un pakāpeniska meditāciju pagarināšana kā arī atgādinājumi meditācijas laikā par muguras iztaisnošanu, domu piefiksēšanu un palaišanu. Es esmu lielā sajūsmā par Kristīnes darbu un ideju kaut ko tādu piedāvāt šādā formātā!
- Dagnija
Tā bija mana pirmā pieredze meditēt šādā veidā un man ļoti patika, jo varēju pati izvēlēties laiku, vietu un brīvi tai noskaņoties. Uzzināju, kā meditēt un dažādību, kas ved no rutīnas uz jaunu sajūtu apzināšanos un dziļumu atklāšanu. Tas ir veids, kā maziem solīšiem un interesantā veidā ieviest meditāciju savā ikdienā un sajust, ka tai var būt dažādās nianses un nokrāsas.
- Līga Kronberga
Ja godīgi, man liekas, ka šim piedāvājumam būtu jāmaksā 2x vairāk. Man patika iemācīties tik daudz meditāciju veidus un patīk Kristīnes balss. Tīrība un vieglums, kas ietvēra viņas vadītās meditāciju nodarbības. Sajutu, cik meditācija ir nomierinoša, reizē spēcinoša, un tā kļuvusi par manas ikdienas obligātu sastāvdaļu.
- Elīza

KO DARĪT, JA MEDITĒT NEMĀK?

Meditāciju nevar apgūt teorētiski, bet tikai darot. Kad Tu gribi uztrenēt bicepsu, Tu nevis domā par to, bet dari, lai sasniegtu rezultātu. Tu cilā hanteli un dari to mēnešiem ilgi. Ar meditāciju ir tāpat. Meditācija ir kā trenažieris Tavam prātam. Un šajā izaicinājumā Tev būs padsmit piemēri, kā Tu var meditēt, lai pēc tam vari izvēlēties tos, kas Tev der vislabāk un turpināt meditēt ikdienā ar sev ērtākiem veidiem prāta kontrolei. Pirms izaicinājuma sākuma, būs iespēja noskatīties atsevišķus video ar ieteikumiem par iespējamām pozām, kā meditēt (meditēt varēsi arī sēžot krēslā) un video par mītiem, kas saistīti ar meditāciju.

KĀ TAS NOTIKS?

Meditācijas izaicinājums notiks slēgtā Facebook grupā. Katru dienu tiks publicēts viens video, kurā būs piemērs un ieteikums, kā veikt meditāciju. Katras dienas meditācijas video tiks publicēts no rīta, bet varēsi veikt to sev ērtā laikā. Meditācijas garums ir sākot no 8 minūtēm un pakāpeniski katru dienu tiks pagarināta līdz 20 minūtēm. Ja gadījumā nav Facebook konta, vari to izveidot (kaut ar izdomātu vārdu un bez profila bildes) tikai šī izaicinājuma vajadzībām.




KAD TAS NOTIKS?

Izaicinājums norisināsies 14 dienas sākot no 06.01.2020 līdz 19.01.2020. Facebook grupa Tev būs pieejama līdz 29.02.2020. (pēc tam grupa tiks slēgta).













CIK TAS MAKSĀ?

EUR 33.30

“AGRO PUTNIŅU” MAKSA

ja maksājums tiek veikts līdz 23.12.2019.

EUR 43.30

STANDARTA MAKSA

ja maksājums tiek veikts pēc 23.12.2019.

KĀPĒC ES VARU PALĪDZĒT UN PAR MANU MEDITĀCIJAS PIEREDZI:

Es sevi neuzskatu par skolotāju un laika gaitā aizvien vairāk kļūstu par mācekli, bet ik pa laikam nākas satikt cilvēkus, kuri man izsaka vēlmi meditēt. Tāpēc tas manī ir iesējis sēklu, ka varu palīdzēt ar savu pieredzi un esmu radījusi šo meditācijas izaicinājumu, kurā esmu iekļāvusi tās tehnikas, kuras pati izmantoju. 

Mana pirmā meditācijas pieredze bija, kad pirms jogas nodarbības mums lika sēdēt un bez jebkādiem paskaidrojumiem bija vienkārši jāsēž, jāelpo un jāskaita sava elpa. Tas arī viss. Bez papildus norādēm, bez paskaidrojumiem, bez informācijas par to, cik ilgi tas turpināsies. Varētu šķist, nu cik gan tas ir sarežģīt, sēdēt, elpot un meditēt? Bet katrs, kas to ir mēģinājis, ka tas IR grūti! es pacietīgi sēdēju, elpoju, skaitīju elpu. Sēdēt kļuva neērti, es iekārtojos pozā ērtāk, elpoju vēl spēcīgāk un skaitīju cītīgāk. Bet manā galvā norisinājās īsts haoss – tūkstošiem domu un emociju mani pārņēma šajā  mirklī. Nepacietībā sāku dīdīties, ik pa laikam “palūrēju” uz pasniedzēju un garlaicībā mocījos. Tā kā aizmukt es no tā nevarēju, es diezgan ātri sapratu, ka garlaikošanās un nekustīga sēdēšana ir elles mocības un tāpēc es tomēr centos saglabāt koncentrētu prātu. 

Pēc maniem pūliņiem es sākotnēji vien uz sekundēm spēju noķert to neparasto, bet ārkārtīgi mierpilni patīkamo sajūtu, ko sniedz koncentrēts prāts. Tas man sniedza pirmo ieskatu par meditāciju. Tagad es zinu, ka meditācija ir īsta maģija!  

Es esmu mācījusies meditāciju jogas pasniedzēju apmācībās Indijā, 
Esmu ieguvusi sertifikātu kā meditācijas pasniedzējs, esmu pavadījusi 10 dienu klusuma meditācijā Vipassana, kad meditēšana notiek 10 stundas dienā un apmeklējusi vairākus citus meditāciju retrītus un turpināšu to darīt! 

Lai arī es esmu piedzīvojusi brīnišķīgus meditatīvus stāvokļus un pieredzes, es joprojām zinu, ko nozīmē, kad zūd motivācija un apņemšanās. Man joprojām periodiski ir grūti saņemties un brīžiem es varētu pat apgalvot, ka man nepatīk meditēt. Bet es joprojām turpinu to darīt. Kāpēc? Jo, kad es daru to regulāri, mana dzīve ir labāka. Ikdiena ir mierīgāka, stress ir mazāk. Uzlabojas mana veselība un pašsajūta. Problēmas šķiet mazākas, bet es pati garā lielāka

 

Šajā meditācijas izaicinājumā es parādīšu vairākus veidus, kādus es izmantojusi pati, lai sagatavotu savu prātu meditācijai. 

Tas ir ceļš, kādā es piedzīvoju meditācijas sniegto laimības izjūtu un novēlo to piedzīvot arī Tev!

VĒL DAŽAS ATSAUKSMES

Strukturēta pieeja bez dogmatisma, kas man ļāva izvēlēties iet savu izziņas ceļu, savā tempā un tomēr nejusties vienai uz šī ceļa, jo Kristīne bija līdzās ar savu mieru un mīlestību. Miers un apzinātība ir tas vērtīgākais, ko ieguvu.
- Daiga
Man patika tas, ka tika paskaidrots “kā” meditēt. Agrāk nebiju nekad mēģinājusi meditāciju. Lai gan zināju, ka tas ir kaut kas ļoti noderīgs, neticēju, ka izmēģinot meditāciju, tā man palīdzēs justies apmierinātākai par manu dzīvi. Pat 10 minūtes dienā var mainīt noskaņojumu visai dienai. Es uzdrošinos teikt, ka es ieguvu vairāk, kā biju cerējusi!
- Ilze
Izaicinājums piemērots arī tiem, kuriem nav nekādas pieredzes. Patika veids, kā tika izskaidrota meditācijas būtība, kā sagatavoties. Es ieguvu lielisku līdzekli cīņā ar miega traucējumiem (galvenais iemesls, kāpēc pieteicos izaicinājumam) un ir arī mazinājies stress, spēju vieglāk izmest no galvas nevajadzīgas domas.
- Vija
Ļoti pārdomātā struktūra un pozitīvā, sirsnīgā pieeja. Labi izskaidrotās pamatlietas (kā un kāpēc tā jāsēž utt.) ļauj man pilnvērtīgāk izmantot meditāciju un pašai improvizēt. Te ir īsi un precīzi saliktas lietas pa plauktiņiem (kas, kā, kāpēc) un iespēja atrast tieši sev piemērotāko meditācijas veidu vai kombināciju. Man tiešām šķiet, ka ir iegūts lielāks miers. Īpaši pirms gulētiešanas.
- Laima
Man šķita, ka viss ir ļoti pārdomāti un pamatoti veidots - gan ievads par meditācijas mītiem, gan skaidrojumi par meditācijas dažādajām pozām, gan mūzikas/klusuma saspēle. Ieguvu izpratni, ka drīkstu pielāgot meditāciju savām sajūtām, sev, ka nav viena pareizā standarta. Ja godīgi, es būtu gatava maksāt pat vairāk.
- Dace Treimane
Freimane
Man patika viss. Jāsaka, kā bērnam: "Gribu vēl!" Jau labu laiku meklēju veidus, kā vienoties un mierpilni sadzīvot ar savu prātu, kurš pēdējā laikā ņēma virsroku un radīja diskomfortu manā dzīvē. Paldies par šo iespēju meditēt, par sirsnību, par pamatojumiem un ieteikumiem.
- Kristīne

kāpēc meditēt?


14 zinātniski iemesli, lai meditētu

 

Jautājumu un neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazināties rakstot uz e-pastu: kristine@jogaselpa.lv