fbpx

tre® apmācības

mazā grupā

Neirogēnā trīce – organisma dabisks un instinktīvs veids stresa mazināšanai

2 ONLINE NODARBĪBAS ZOOM`ā
(jāapmeklē abas nodarbības)

12.05. un 26.05, pl.17:30
(katra nodarbība ~2,5h)

ATBRĪVOJIES NO STRESA RADĪTAJĀM SEKĀM IZMANTOJOT ĶERMEŅA DABISKĀS SPĒJAS

KAS IR TRE®?

TRE® (Tensions and Trauma Release Exercises) jeb Spriedzes, stresa un traumas atbrīvošanas vingrojumi ir metode, kas palīdz atbrīvoties no mentālās un ķermenī uzkrātās spriedzes, sasprindzinājuma un stresa. Ķermenī apzināti tiek izsaukta terapeitiska muskuļu trīce jeb neirogēnā trīce. Šāda trīce, ir dabiska, neiro-fizioloģiska ķermeņa reakcija, lai samazinātu ķermenī uzkrāto stresu un atjaunotu labsajūtu. Ķermenis vienmēr tiecas uz līdzsvaru un veselību. Ar neirogēnās trīces palīdzību ķermenis pašregulējas, lai atbrīvotos no stresa. Veiktie pētījumi liecina, ka šī ir efektīva metode stresa, sasprindzinājuma un labsajūtas uzlabošanai.

 

NOGALINI STRESU PIRMS TAS NOGALINA TEVI

Pasaules mediķi apgalvo, ka 75-90% pacientu sūdzības par veselību ir saistītas ar pārāk ilgstošu stresu!

  1. Neiznieko savu dzīvi pavadot to neapmierinātībā un stresā. 

Ikviens ir pelnījis dzīvot harmonisku dzīvi ar lielisku veselību! 

IEGUVUMI PRAKTIZĒJOT TRE®

UZLABOJAS MIEGA KVALITĀTE: ja Tevi moka bezmiegs vai miegs ir trausls, mazinot stresu, uzlabosies miega kvalitāte. Bezmiega problēmu atrisināšana ir vispopulārākā atsauksme, ko saņemu no TRE® metodes praktizētājiem.

MAZINĀS TRAUKSME UN PANIKAS LĒKMES: trauksme un panikas lēkmes ir spēcīgs ķermeņa signāls par pārslodzi, stresu un neizreaģētu “cīnīties-bēgt” reakciju. Neirogēnā trīce ir dabisks veids, kā ķermenis spēj atbrīvoties no pārlieku uzkrātās un neizreaģētās enerģijas.​

MAZINĀS SĀPES: stresa ietekmē saspringst ķermenis. Ar TRE® palīdzību atbrīvojas saspringtie muskuļi un mazinās sāpes jostas daļā vai gurnos.

ĶERMENIS ĀTRĀK ATJAUNOJAS PĒC SLODZES: uzlabojas ķermeņa elastība un ķermenis daudz ātrāk spēj atjaunoties pēc fiziskas slodzes.

UZLABOJAS IMUNITĀTE: ilgstoša stresa ietekmē imunitāte krītas. Mazinot stresu, ķermenis savu enerģiju spēj veltīt veiksmīgai imunitātes uzturēšanai un līdz ar to uzlabojas veselība.

LĪDZSVAROJAS EMOCIONĀLĀ NOTURĪBA: viena no pirmajām stresa izpausmēm ir ātra aizsvilšanās, dusmas un neiecietība. Mazinot stresa līmeni, līdzsvarojas emocionālā noturība. ​

ATSAUKSMES

KĀ TAS NOTIKS? 

TĀS IR 2 ZOOM NODARBĪBAS un jāapmeklē abas nodarbības. Ņem vērā, ka pārcelt nodarbību uz kādu citu reizi NAV iespējams. Tāpēc apdomā kārtīgi pirms piesakies. Apmācībās uzzināsi, kā ķermenis reaģē uz stresu, kā to mazināt un pats galvenais – apgūsi neirogēno trīci. 

ŅEM VĒRĀ, KA ieslēgta kamera un pieejama audio opcija ir OBLIGĀTA. Nodrošinies, ka esi vietā, kur Tevi nodarbības laikā neviens netraucēs.

PIRMĀ NODARBĪBA notiks trešdien, 12.maijā, pl.17:30. Nodarbība paredzēta no 2,5 -3 h. Nodarbību ilgums var mainīties (iekavēties), kas atkarīgs no dalībnieku jautājumu daudzuma. Reizēm gadās arī tehniskas aizķeršanās (ar tehniku reizēm ir kā ar bitēm), kas var nedaudz ietekmēt nodarbības kopējo laiku. 

OTRĀ NODARBĪBA notiks trešdien, 26.maijā, pl.17:30. Nodarbība paredzēta 2-2,5 h. Nodarbību ilgums var mainīties.

"Mana kaislība ir mācīties un izzināt, kā sadarboties ar ķermeņa dabiskajām spējām, lai ikdienā iegūtu lielāku līdzsvaru"

“Es vēlos, lai dalībnieks apmācībās ne tikai skatās un klausās un tad “noliek zināšanas plauktiņā”. Es vēlos, lai katrs iegūst reālus, praktiskus, ikdienā pieejamus un viegli izmantojamus instrumentus, lai mazinātu stresu un izmantotu tos savā labā.”

Atbrīvoties no stresa un spriedzes ir viegli. 

Tev tikai jāzina, KĀ!

1. PIESAKIES un veic maksājumu

Spied uz pogas "PIESAKOS uz TRE®" un veic apmaksu.

2. TIEKAMIES ZOOM

Tu apgūsi TRE® caur ZOOM atrodoties savā visdrošākajā vietā - mājās.
1.nodarbības ilgums: 2,5-3 h
2.nodarbības ilgums: 2-2,5 h

3. baudi mieru un līdzsvaru

Mazini stresa radītās sekas un iegūsti gan fizisko, gan mentālo atslābumu

IZMAKSAS

96% klientu apgalvo, ka tas ir bijis ieguldītās naudas vērts. Daži no tiem
pauda viedokli, ka apmācību laikā iegūtās zināšanas ir tik vērtīgas, ka
būtu gatavi maksāt arī vairāk.
Grupas online nodarbības ir par 30% lētāk, nekā individuālā nodarbības.
103.60 par abām nodarbībām
  • Pirmās nodarbības ilgums: 2,5 - 3 h
  • Otrās nodarbības ilgums: 2 - 2,5 h
par 30% lētāk

STRESAM NAV JĀNOSAKA TAVA DZĪVE UN PAŠSAJŪTA

Ikviens ir pelnījis dzīvot harmonisku un laimīgu dzīvi

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kā sagatavoties  online TRE® apmācībām?

Mūsu tikšanās notiks virtuālajā vidē – Zoom platformā. Nepieciešams dators (vai telefons, vai planšete) ar kameru un mikrofonu (tā lai es Jūs redzu un dzirdu). Ideālā gadījumā ieteicams mikrofons (derēs austiņas ar mikrofonu). Parūpējaties, ka esat vietā, kur Jūs neviens netraucē (tas ir svarīgi!). Kā arī pārbaudiet, ka istabā ir pietiekami daudz vietas, lai var atkāpties no datora tā, lai esot stāvus redz lielāko daļu ķermeni.

Cik online sesijas (nodarbības) ir nepieciešamas?

Divas nodarbības ir pietiekoši. Jau pirmajā mūsu kopīgajā nodarbībā apgūsi neirogēno trīci. Tomēr tiksimies vēl otro reizi, lai var nostiprināt neirogēnās trīces praksi un pārrunāsim papildus dažādus aspektus par TRE®. Un tā kā jautājumi visbiežāk rodas darot, tad otrā nodarbība būs lieliska reize, lai pārrunātu visu to, kas palicis neskaidrs.

Cik garas ir nodarbības?

Pirmā nodarbība ir paredzēta 2 stundas. Pirmajā stundā stāstīšu teorētisko daļu, otrā stunda paredzēta praktiskajai daļai. Bet tomēr iesaku ieplānot laiku vismaz uz 2,5 h, jo dažkārt, atkarībā no jautājumu daudzuma, nodarbība var ieilgt.  Reizēm gadās arī tehniskas aizķeršanās (ar tehniku reizēm ir kā ar bitēm), kas var nedaudz ietekmēt nodarbības kopējo laiku. Otrā nodarbība ir paredzēta no 1,5 – 2h.

Vai obligāti jāapmeklē abas nodarbības?

Jā, jo visu informāciju es nepaspēšu izstāstīt vienā nodarbībā. Tāpēc pilnvērtīgu informāciju gan par neirogēno trīci, gan to, kā to praktizēt un, kā to piedzīvo ķermeni, uzzināsi otrajā nodarbībā.

Ja es netieku uz kādu no nodarbībām, vai varēs to pārcelt uz citu reizi? 

Diemžēl, nē! Online vidē grupas ir ļoti mazas, jo man jāpaspēj pieskatīt visi dalībnieki praktiskās daļas laikā. Ņemot vērā nelielo dalībnieku skaitu, es nevaru garantēt, ka būs kāda brīva vieta nākamajās apmācībās.

Vai pēc  TRE® kursa man ir jāturpina apmeklēt grupu nodarbības?

Nē! Līdz ko apgūsiet TRE® metodi, Jūs varēsiet to praktizēt individuāli. Lai izmantotu TRE®, nav nepieciešama pasniedzēja vai kāda cita klātbūtne, nav nepieciešamība apmeklēt grupu nodarbības. TRE® ir paredzēta kā pašpalīdzības metode stresa, spriedzes atbrīvošanai no ķermeņa un nervu sistēmas.

Vai TRE® ir kas līdzīgs jogai? 

Nē, šai metodei nav nekāda sakara ar jogu. Lai rosinātu neirogēno trīci tiek gan izmantoti vingrojumi, bet tie nav kādi specifiski jogas vingrojumi.  

Vai TRE® ir kaut kas ezotērisks?

Nē. TRE® ir anatomiski, fizioloģiski un neiroloģiski izskaidrojama ķermeniska reakcija, kam nav sakara ar garīgumu, šamanismu vai ezotēriku. Šīs metodes radītājs ir dr. Davids Berceli (David Berceli), kas to ir radījis nu jau vairāk kā 30 gadus atpakaļ. Ķermeņa drebēšana jeb trīcēšana (neirogēnā trīce) ir raksturīga visiem zīdītājiem un ir veids, kā ķermenis atbrīvojas no augsta līmeņa spriedzes, savilktiem muskuļiem (kas aktivizējušies stresa laikā) un līdzsvaro pārkairinātu nervu sistēmu. Dr. D.Berceli daudzu gadu un izpētes rezultātā izstrādāja metodi, kā apzināti izsaukt neirogēno trīci radot TRE® metodi.

Vai nebūs tā, ka izsaucot neirogēno trīci, es nevarēšu to vairs apturēt?

Nē! Jūs pilnībā spējat kontrolēt izsaukto trīci – gan to apturēt, kad vien vēlies, gan atsākt, gan arī regulēt tās intensitāti. Ir tikai jāzina pamatnosacījumi, kā to panākt un par to mēs pārrunāsim apmācībās. Tas ir pavisam vienkārši, jo kontrole vienmēr paliek katra paša pārziņā!

Vai pēc apmācībām es varēšu veikt TRE® patstāvīgi? 

Jā! TRE® metode ir paredzēta kā pašpalīdzības metode, ko var veikt katrs pats, kad vien tas ir nepieciešams. Tā ir prasme, ko apgūsiet visam mūžam.

Cik daudz laika aizņemt TRE® prakse ikdienā, kad būšu to apguvis (-usi)?

Neirogēnās trīces jeb TRE® prakse ikdienā aizņem 10-15 minūtes. Pēc teorijas iesaka, ka to nepieciešams praktizēt ne retāk kā 2x nedēļā. Tomēr sākuma posmā tas aizņems ilgāku laiku – kā jau ar viss jaunais, ko apgūstam.