fbpx

TRE® (Tensions and Trauma Release Exercises) jeb Spriedzes, stresa un traumas atbrīvošanas vingrojumi ir metode, kas palīdz atbrīvoties no ķermenī uzkrātām psiholoģiskām, emocionālām un fiziskām traumām, spriedzes, sasprindzinājuma un stresa. Lai arī nosaukums liecina, ka tie ir vingrojumi, tā ne tuvu nav fitnesa stila nodarbība. Tie ir ļoti vienkārši un ikvienam izpildāmi 7 vingrojumi ar kuru palīdzību ķermenī apzināti tiek izsaukta terapeitiska muskuļu trīce jeb neirgoēnā trīce. Šāda trīce, ir dabiska, iekšēja, neiro-fizioloģiska ķermeņa reakcija, lai samazinātu ķermenī uzkrāto stresu un atjaunotu labsajūtu. Un tā NAV tā muskuļu trīce, kas ir piedzīvota kārtīga fiziska treniņa laikā, kad muskulis dreb no slodzes. 

TRE® NAV nekāda sakara ar ezotēriku, spirituālismu vai mācībām par garīgumu.

Ja Tu nekad neesi dzirdējusi/-is, kas ir TRE®, tad vairāk par to vari lasīt šeit.

Mēs tiksimies 3 reizes:

  1. 03.12., pl.17:30-21:00
  2. 10.12., pl.17:30-20:00
  3. 17.12., pl.17:30-20:00

Lūdzu, ņem vērā, ka nodarbības beigu laiks varētu arī mainīties, t.sk., būt drusku īsāks, bet var arī būt ilgāks. Tomēr no savas puses ļoti centīšos iekļauties norādītajā laikā, bet parasti tas ir atkarīgs no dalībnieku skaita un jautājumu daudzuma nodarbības laikā. 

TRE® apmācībās Tu apgūsi neirogēno trīci. Tas ir veids, kas ļauj ķermenim atbrīvoties no muskuļus sasprindzinājuma, līdzsvarot pārstimulēto nervu sistēmu, samazināt stresa hormonu: adrenalīna un kortizola līmeni asinīs. Ne uzreiz, bet ar laiku, ikdienā TRE® prakse var aizņemt tikai nieka 5 minūtes. Tā savā būtībā ir ļoti vienkārša un pamatā tiek izmantoti vienkārši elementi. 

Apmācībās apskatāmās tēmas: 

  • Tu uzzināsi diezgan daudz par stresu, tā ietekmi uz ķermenikas tieši notiek ķermenī stresa un spriedzes laikā. Un vērtīgākais – kā to mazināt un kā no tā atbrīvoties.
  • Apgūsi 7 pavisam vienkāršus vingrojumus. Tam nav nekāda sakara ar slodzi, ko panāk fitnesa vai citās fiziskās slodzes vingrošanas nodarbībās.
  • Liels uzsvars tiks veltīts diafragmālai un apzinātai elpošanai. Elpošana ir vienkāršākais veids, kā ietekmēt veģetatīvo nervu sistēmu, lai kontrolētu un aktivizētu imūnsistēmu. Ar katru elpas vilcienu cilvēks ietekmē ķīmiskos un fizioloģiskos procesus organismā.
  • Un visur skandētais stāvoklis “šeit un tagad”. Tas ir vienkāršāk, nekā Tev šķiet. Es Tev parādīšu, kā to reāli panākt un izmantot stresa mazināšanai.

Šo metodi var praktizēt jebkurā vecumā, ja vien ir atļauts vai iespējama pavisam neliela fiziskā slodze. Šīs apmācības ir priekš Tevis, ja uz Tevi attiecas kaut viens no šiem apgalvojumiem:

  • ja Tu nespēj vakaros aizmigt, Tevi moka bezmiegs, Tavs miegs ir ļoti trausls vai mosties naktīs;
  • ja Tev ir raksturīgas hroniskas muguras jostas daļas sāpes un sāpes gurnu rajonā, kurām medicīna nerod skaidrojumu;
  • Tev ir ar paaugstināts stresa līmenis;
  • bieži izjūti aizkaitinājumu un dusmas (īpaši, ja “uzvelcies” situācijās, kad tas nav īsti pamatoti);
  • ja Tu bieži mokies ar saaukstēšanos, Tev ir vāja imunitāte, moka gremošanas problēmas u.c. saslimšanas par kurām saka, ka tās rodas galvā. Jā, ir jau taisnība, ka virkne slimību rodas galvā (patiesībā nervu sistēmā), bet, ja nezina veidus, kā ar to tikt galā, tad veselāks no tā nekļūst;
  • Tevi piemeklē veģetatīvā distonija, trauksmes vai panikas lēkmes;
  • Tev ir raksturīgs depresīvs stāvoklis;
  • vēlies, lai Tavs ķermenis ātrāk atjaunojas pēc smagas fiziskas slodzes;
  • Tu ļoti labi zini, ko nozīmē emociju uzplūdi PMS (pirms menstruālā sindroma) laikā;
  • Tu vēlies neuzvilkties par katru sīkumu.
  • ja Tev ir epilepsija;
  • ja Tev ir kādas psihiskās saslimšanas;
  • ja Tev ir nesen bijušas vai plānotas operācijas;
  • ja esi stāvoklī;
  • ja ārsts aizliedzis jebkādu fizisko slodzi.
  • ievērojami mazināsi stresa līmeni un stresa ietekmi uz ķermeni un nervu sistēmu
  • mazāk raizēšanās un satraukuma ikdienā
  • mazinās postraumatiskā stresa simptomi
  • sajutīsi vairāk enerģijas un izturības
  • piedzīvosi mazāk stresa ikdienā vai, pareizāk sakot, Tu mazāk reaģēsi uz stresa kairinātājiem
  • izteikti uzlabojas miega kvalitāte
  • samazinās savilkto muskuļu sāpes, it īpaši muguras jostas daļā un gurnu rajonā
  • uzlabojas ķermeņa elastība
  • ķermenis daudz ātrāk atjaunojas pēc smagas fiziskas slodzes, treniņa
  • Tev radīsies izpratne par to, kādas ir ķermeņa reakcijas stresa laikā un kāpēc tādas rodas
  • parādās emocionālā stabilitāte
  • mazinās trauksme
  • ir liela iespēja mazināt veģetatīvās distonijas negatīvo ietekmi
  • daudz retāk tiek piedzīvots aizkaitinājums un dusmu izvirdumi
  • stiprinās imunitāte
  • ir ļoti liela iespēja atbrīvoties no tipiskākajām ar stresu saistītajām saslimšanām. Tās ir saaukstēšanās, sirdsdarbības problēmas, gremošanas un zarnu sistēmas problēmas, asinsrites traucējumi, reproduktīvā sistēmas un hormonālā sistēmas disbalansu u.c.

EUR 124,00 – “agro putniņu” maksa, ja pilna dalības summa tiek veikta līdz 21.novembrim.

EUR 144,00 ja apmaksa tiek veikta pēc 21.novembra vai, ja maksa tiek veikta 2 maksājumos

(Ja nepieciešams dalīts maksājums, lūdzu, rakstīt uz e-pastu: kristine@jogaselpa.lv)

Maksājums jāveic uzreiz pēc reģistrēšanās. Vieta grupā tiek rezervēta tikai tad, kad ir saņemts maksājums.

APMAKSAS NOSACĪJUMI:

Jūs varat saņemt atmaksu 80% apmērā no iemaksātās dalības maksas, ja atsaucat savu dalību 14 dienas pirms pirmās nodarbības par to rakstiski informējot uz e-pastu: kristine@jogaselpa.lv.

Ja dalība tiek atsaukta mazāk kā 14 dienas pirms pirmās nodarbības, Jūs varat saņemt atmaksu tikai tad, ja varat nodrošināt aizstājēju savā vietā. Ja aizstājēju atrast nav iespējams, iemaksātā nauda netiek atmaksāta.

Kristīne Brice ir pirmā un vienīgā sertificētā šīs metodes pasniedzēja Latvijā.

TRE® metodes pasniedzēju apmācībās piedalījos 2016.gadā Londonā. Kopš 2016.gada nogales pasniedzu šo metodi arī citiem un nu jau šo metodi manā vadībā ir apguvuši ap 500 cilvēku no Latvijas, Anglijas, Norvēģijas, Spānijas un Šveices. Esmu arī jogas pasniedzēja. Esmu ieguvusi gan psihologa bakalaura izglītību, gan juridisko izglītību un maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā.

Apmācības notiks Miera ielā 15, Rīgā.

Ja Tev ir papildus jautājumi par TRE® apmācībām, tad te ir atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem vai raksti savu jautājumu uz: kristine@jogaselpa.lv.

"Ieguvu jaunu metodi, kā savaldīt veģetatīvās distonijas panikas lēkmes, atbrīvot ķermeni no stresa – es pat teiktu, ka notiek tūlītēja iedarbība. Man izdevās ātri novērst panikas lēkmi un stresaina uzbudinājuma stāvokli."
Rita Dakule
"Es sajūtu reālu efektu no procesa. Gandrīz pilnībā pazuda muguras sāpes un iepriekš esošās ceļgala sāpes vairs netraucē sportot.” 
Elīna Pekulesa
"Tā ir vērtība visam mūžam un tā vienkārši ir nepieciešamā higiēna ķermenim, kas vienlaicīgi uzlabo garu un liek starot dvēselei. TRE uzlabo dzīves kvalitāti. Pati metodes apgūšana kā tāda ir ārkārtīgi vērtīgs ieguvums, ko būtu vērts apgūt jau skolā. Lieku 10 no 10! "
Laila
"Mani ieguvumi: nav savilkta spranda un pleci, nav muguras rīta stīvuma sāpes, mazāk vēlos haotisku uzkošanu starp ēdienreizēm, ir dziļš miegs un no rīta esmu izgulējusies. Esmu brīva no iekšējās trauksmes par lietām, kuras nevaru ietekmēt. Jāatzīst, man TRE ir reāls iekšējās stresa sajūtas mazināšanas līdzeklis, ko lietoju 3 - 4 reizes nedēļā! Iesaku, katrs eiro ir tā vērts, lai uzticētu un palīdzētu savam ķermenim."
Ilze Mauriņa
"Varu droši apgalvot, ka mans labākais šī gada ieguvums ir TRE! Varu droši teikt, ka mana dzīve pirms un pēc TRE manāmi atšķiras. Ļoti liels ieguvums priekš manis bija arī izpratne par to, kas notiek ar mūsu ķermeni stresa laikā un iemācīties tam ļauties. Jā, un Kristīne ir visvisforšākā Skolotāja! Mācīties pie viņas tā ir bauda!"
Dana Prince
"Līdz šim domāju, ka man stresu noņem skriešana, taču, kā atklājās, tas nemaz tā nebija. TRE ir ienesis krietni lielāku iekšējā miera sajūtu. Mierīgāk uztveru ikdienas stresa vai nepatīkamās situācijas. Pat ar 2 min sēdoša TRE sesiju var nomierināt nervus pirms publiskās uzstāšanās."
Pēteris
Baskāju skrējējs