fbpx

KAS IR TRE®?

TRE® (Tensions and Trauma Release Exercises) jeb Spriedzes, stresa un traumas atbrīvošanas vingrojumi ir metode, kas palīdz atbrīvoties no ķermenī uzkrātām psiholoģiskām, emocionālām un fiziskām traumām, spriedzes, sasprindzinājuma un stresa. Lai arī nosaukums liecina, ka tie ir vingrojumi, tā ne tuvu nav fitnesa stila nodarbība. Tie ir ļoti vienkārši un ikvienam izpildāmi 7 vingrojumi ar kuru palīdzību ķermenī apzināti tiek izsaukta terapeitiska muskuļu trīce jeb neirgoēnā trīce. Šāda trīce, lai arī cik jocīgi tas neizklausītos, ir dabiska, iekšēja, neiro-fizioloģiska ķermeņa reakcija, lai samazinātu ķermenī uzkrāto stresu un atjaunotu labsajūtu. Un tā NAV tā muskuļu trīce, kas ir piedzīvota kārtīga fiziska treniņa laikā, kad muskulis dreb no slodzes. Un TRE® NAV nekāda sakara ar ezotēriku, spirituālismu vai mācībām par garīgumu.

Ne uzreiz, bet ar laiku ikdienā TRE® prakse var aizņemt tikai nieka 5 minūtes. 

Ja Tu nekad neesi dzirdējusi/-is, kas ir TRE®, tad vairāk par to vari lasīt šeit.

KAD NOTIEK APMĀCĪBAS?

Apmācības notiks 07.12.2019., pl.10:00-17:30 

Vienas sestdienas laikā apgūsi “TRE” metodi, uzzināsi, kā stress ietekmē ķermeni un uzzināsi vismaz 10 ieteikumus, kā mazināt stresu ikdienā vai tieši tajā brīdī, kad piedzīvo stresa mirkļus.

NB! Lūdzu, ņem vērā, ka nodarbības beigu laiks varētu arī mainīties, t.sk., būt drusku īsāks, bet var arī būt ilgāks. Tomēr no savas puses ļoti centīšos iekļauties norādītajā laikā, bet parasti tas ir atkarīgs no dalībnieku skaita un jautājumu daudzuma nodarbības laikā

KO MĀCA TRE® APMĀCĪBĀS?

    • Tu uzzināsi diezgan daudz par stresu, tā ietekmi uz ķermenikas tieši notiek ķermenī stresa un spriedzes laikā. Un vērtīgākais – kā to mazināt un kā no tā atbrīvoties.
    • Apgūsi 7 pavisam vienkāršus vingrojumus, kas rada neirogēno trīci. Vingrojumu slodze nav liela, tam nav nekāda sakara ar slodzi, ko panāk fitnesa vai citās fiziskās vingrošanas nodarbībās.
    Neirogēnā trīce ir veids, kas ļauj ķermenim atbrīvoties no muskuļus sasprindzinājuma, līdzsvarot pārstimulēto nervu sistēmu, samazināt stresa hormonu: adrenalīna un kortizola līmeni asinīs.
  • Apgūsi 6 punktu relaksācijas metodi, kas noderēs kā atslābināšanās veids ikdienā.
    • Liels uzsvars tiks veltīts diafragmālai un apzinātai elpošanai. Elpošana ir vienkāršākais veids, kā ietekmēt veģetatīvo nervu sistēmu, lai kontrolētu un aktivizētu imūnsistēmu. Ar katru elpas vilcienu cilvēks ietekmē ķīmiskos un fizioloģiskos procesus organismā.
    • Un gūsi izpratni par to, ko nozīmē visur skandētais stāvoklis “šeit un tagad”, ko psiholoģijā dēvē par sazemēšanos. Tas ir vienkāršāk, nekā Tev šķiet. Es parādīšu, kā to reāli panākt un izmantot ikdienā stresa mazināšanai.
  • Saņemsi vismaz 20 papildus ieteikumus, kā vienkāršā, bet efektīvā veidā mazināt stresa radīto ietekmi, kas noderēs gan momentos, kad piedzīvo stresu, gan tādus, ko izmantot ikdienā, lai veicinātu stresa noturību.
"Ieguvu jaunu metodi, kā savaldīt veģetatīvās distonijas panikas lēkmes, atbrīvot ķermeni no stresa – es pat teiktu, ka notiek tūlītēja iedarbība. Man izdevās ātri novērst panikas lēkmi un stresaina uzbudinājuma stāvokli."
Rita Dakule
"Es sajūtu reālu efektu no procesa. Gandrīz pilnībā pazuda muguras sāpes un iepriekš esošās ceļgala sāpes vairs netraucē sportot.” 
Elīna Pekulesa

KAM IR PIEMĒROTA ŠĪ METODE?

Šo metodi var praktizēt jebkurā vecumā, ja vien ir atļauts vai iespējama pavisam neliela fiziskā slodze. Šīs apmācības ir priekš Tevis, ja uz Tevi attiecas kaut viens no šiem apgalvojumiem:

    • ja Tu nespēj vakaros aizmigt, Tevi moka bezmiegs, Tavs miegs ir ļoti trausls vai mosties naktīs;
    • ja Tev ir raksturīgas hroniskas muguras jostas daļas sāpes un sāpes gurnu rajonā, kurām medicīna nerod skaidrojumu;
    • bieži izjūti aizkaitinājumu un dusmas (īpaši, ja “uzvelcies” situācijās, kad tas nav īsti pamatoti);
    • ja Tu bieži mokies ar saaukstēšanos, Tevi ir vāja imunitāte, moka gremošanas problēmas u.c. saslimšanas par kurām saka, ka tās rodas galvā. Jā, ir jau taisnība, ka virkne slimību rodas galvā (patiesībā nervu sistēmā), bet, ja nezina veidus, kā ar to tikt galā, tad veselāks no tā nekļūst;
  • Tevi piemeklē veģetatīvā distonija, trauksmes vai panikas lēkmes
    • Tev ir raksturīgs depresīvs stāvoklis;
    • vēlies, lai Tavs ķermenis ātrāk atjaunojas pēc smagas fiziskas slodzes;
    • Tu ļoti labi zini, ko nozīmē emociju uzplūdi PMS (pirms menstruālā sindroma) laikā;
    • Tu vēlies neuzvilkties par katru sīkumu.
  • Tev ir ar paaugstināts stresa līmenis;

VAI IR KĀDI IEROBEŽOJUMI ŠĪS METODES PRAKTIZĒŠANĀ?

Jā, lai praktizētu šo metodi daži ir ierobežojumi. TRE® metode nav atļauta:

    • ja Tev ir epilepsija;
    • ja Tev ir kādas psihiskās saslimšanas;
    • ja Tev ir nesen bijusi vai tuvākajā laikā ir ieplānota sirds operācija;
    • ja esi stāvoklī;
    • ja ārsts aizliedzis fizisko slodzi.

KĀDI IR GALVENIE IEGUVUMI NO TRE® PRAKTIZĒŠANAS?

    • ievērojami mazināsi stresa līmeni un stresa ietekmi uz ķermeni un nervu sistēmu
    • izteikti uzlabojas miega kvalitāte
    • mazāk raizēšanās un satraukuma ikdienā
    • piedzīvosi mazāk stresa ikdienā vai, pareizāk sakot, Tu mazāk reaģēsi uz stresa kairinātājiem
    • sajutīsi vairāk enerģijas un izturības
    • samazinās savilkto muskuļu sāpes, it īpaši muguras jostas daļā un gurnu rajonā
    • mazinās trauksme un ir liela iespēja mazināt veģetatīvās distonijas negatīvo ietekmi
    • uzlabojas ķermeņa elastība
    • mazinās postraumatiskā stresa simptomi
    • ķermenis daudz ātrāk atjaunojas pēc smagas fiziskas slodzes, treniņa
  • Tev radīsies izpratne par to, kādas ir ķermeņa reakcijas stresa laikā un kāpēc tādas rodas
    • parādās emocionālā stabilitāte
    • daudz retāk tiek piedzīvots aizkaitinājums un dusmu izvirdumi
    • stiprinās imunitāte
    • ir ļoti liela iespēja atbrīvoties no tipiskākajām ar stresu saistītajām saslimšanām. Tās ir saaukstēšanās, sirdsdarbības problēmas, gremošanas un zarnu sistēmas problēmas, asinsrites traucējumi, reproduktīvā sistēmas un hormonālā sistēmas
"Tā ir vērtība visam mūžam un tā vienkārši ir nepieciešamā higiēna ķermenim, kas vienlaicīgi uzlabo garu un liek starot dvēselei. TRE uzlabo dzīves kvalitāti. Pati metodes apgūšana kā tāda ir ārkārtīgi vērtīgs ieguvums, ko būtu vērts apgūt jau skolā. Lieku 10 no 10! "
Laila
"Mani reālie ieguvumi jau tagad: nav savilkta spranda un pleci, nav muguras rīta stīvuma sāpes, mazāk vēlos haotisku uzkošanu starp pamatēdienreizēm, ir miegs ar izgulēšanos un esmu brīva no iekšējās trauksmes par lietām, kuras nevaru ietekmēt. Jāatzīst, man TRE ir reāls iekšējās stresa sajūtas mazināšanas līdzeklis, ko lietoju 3, pat 4 reizes nedēļā! Iesaku, katrs ir tā vērts, lai uzticētu un palīdzētu savam ķermenim iet pašizdziedināšanās ceļu."
Ilze Mauriņa

CIK TAS MAKSĀ? UN APMAKSAS NOSACĪJUMI

EUR 118,80 – “agro putniņu” maksa, ja pilna dalības summa tiek veikta līdz 21.novembrim, 2019.

EUR 138,80 – ja apmaksa tiek veikta pēc 21.novembra, 2019.

Maksājums jāveic piesakoties. Vietas netiek rezervētas. Vieta grupā tiek rezervēta tikai tad, kad ir saņemts maksājums.

APMAKSAS NOSACĪJUMI:

Jūs varat saņemt atmaksu 80% apmērā no iemaksātās dalības maksas, ja atsaucat savu dalību 14 dienas pirms pirmās nodarbības par to rakstiski informējot uz e-pastu: kristine@jogaselpa.lv.

Ja dalība tiek atsaukta mazāk kā 14 dienas pirms pirmās nodarbības, Jūs varat saņemt atmaksu tikai tad, ja varat nodrošināt aizstājēju savā vietā. Ja aizstājēju atrast nav iespējams, iemaksātā nauda netiek atmaksāta.

TRE® METODES PASNIEDZĒJA

Kristīne Brice ir pirmā un vienīgā sertificētā šīs metodes pasniedzēja Latvijā.

TRE® metodes pasniedzēju apmācībās piedalījos 2016.gadā Londonā. Kopš 2016.gada nogales pasniedzu šo metodi arī citiem un nu jau šo metodi manā vadībā ir apguvuši ap 500 cilvēku no Latvijas, Anglijas, Norvēģijas, Spānijas un Šveices. Esmu arī jogas pasniedzēja un ar entuziasmu izglītojos, lai pēc iespējas vairāk uzzinātu, kā cilvēks var mazināt stresu izmantojot sava ķermeņa iespējas. 

Esmu ieguvusi gan psihologa bakalaura izglītību, gan juridisko izglītību un maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā.

APMĀCĪBU VIETA

Apmācības notiks viesnīcas “Monika”, Elizabetes ielā 21, Rīgā. Apskaties adresi kartē.

"Varu droši apgalvot, ka mans labākais šī gada ieguvums ir TRE! Varu droši teikt, ka mana dzīve pirms un pēc TRE manāmi atšķiras. Ļoti liels ieguvums priekš manis bija arī izpratne par to, kas notiek ar mūsu ķermeni stresa laikā un iemācīties tam ļauties. Jā, un Kristīne ir visvisforšākā skolotāja! Mācīties pie viņas tā ir bauda!"
Dana Prince
"Līdz šim domāju, ka man stresu noņem skriešana, taču, kā atklājās, tas nemaz tā nebija. TRE ir ienesis krietni lielāku iekšējā miera sajūtu. Mierīgāk uztveru ikdienas stresa vai nepatīkamās situācijas. Pat ar 2 min sēdoša TRE sesiju var nomierināt nervus pirms publiskās uzStāšanās."
Pēteris
Baskāju skrējējs

Ja Tev ir papildus jautājumi par TRE® apmācībām, tad te ir atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem vai raksti savu jautājumu uz: kristine@jogaselpa.lv.