fbpx

PRAKTISKAS apmācības par TO, KĀ MAZINĀT STRESU

Ja uzņēmumam rūp darbinieku labsajūta un miers, tad viens no efektīviem instrumentiem, kā mazināt ikdienas spriedzi un stresu (darba vidē tā netrūkt it nemaz!), ir sniegt saviem darbiniekiem dziļāku izpratni par stresa atstāto ietekmi un nodrošināt ar instrumentiem, kā mazināt stresa sekas.

APMĀCĪBU SATURS

Apmācības sastāv gan no teorijas par stresu, stresa ietekmi uz ķermeni un to, cik būtiski ir mazināt stresa radītās sekas, gan, protams, praktiskā daļa, kuras laikā apgūsim dr.David Berceli radīto TRE®  (Tension Release Exercises) metodi. Tie ir 7 pavisam vienkārši un vieglas slodzes vingrojumi, kuru mērķis ir radīt neirogēno trīci. Apmācībās dalībnieki uzzinās arī elpošanas būtisko nozīmi stresa mazināšanā, kā arī to praktizēsim. Kā arī dalībnieki saņems kā minimums 20 praktiskus padomus, kā mazināt stresu gan stresa brīdī, gan ikdienā, lai samazinātu iekšējo spriedzi ilgtermiņā. 

tre® ieguvumi

Pētījumos ir pierādīts, ka praktizējot TRE®, samazinās stresa līmenis, ko apliecina sirds ritma variabialitātes rādītāji (tas ir veids, kā fizioloģiski nosaka stresa līmeni). Praktizējot regulāri pētījumu dalībnieki apgalvo, ka:

  • ievērojami uzlabojas vispārējais noskaņojums un garastāvoklis,
  • jūtas relaksētāki,
  • ir vairāk enerģijas,
  • optimistiskāki,
  • mierīgāki, mazāk aizkaitināmi, mazāk negatīvu emociju,
  • mazinās atsevišķas veselības problēmas,
  • uzlabojas imunitāte,
  • uzlabojas miega kvalitāte. 

apmācību formāts

  • Apmācību kopējais ilgums ir 6 stundas. 
  • Apmācību formāts var būt 2 tikšanās reizes, katra 3h ilga 
  • vai arī viena diena – 6h. 

Lai vienotos par apmācībām jūsu kolektīvā, lūdzu sazināties e-pastā

KAS IR TRE®

Vai atceries to sajūtu, kad stāvēji auditorijas priekšā un biji tik sanervozējies, ka Tev vibrēja balss, trīcēja rokas vai juti vibrējošu sajūtu krūtīs? Šādas sajūtas Tu piedzīvo ne tikai uzstājoties, bet arī citās situācijās, kad ļoti satraucies, esi sabijies vai esi lielā spriedzē. Īsumā – piedzīvo stresu! Un Tu vienmēr šo trīci esi mēģinājis slēpt, izvairīties no tās vai uzskati to par kaut ko negatīvu. Šo ķermeņa reakciju sauc par neirogēno trīci un izrādās, ka tas ir veids kā ķermenis cenšas tikt galā ar spriedzi, stresu un atkal līdzsvaroties. Ir vērts izsaukt neirogēno trīci apzināti, jo tas mazina stresa radītās sekas un līdzsvaro nervu sistēmu.

Šo neirogēno trīci ir iespējams piedzīvot apgūstot ASV doktora Deivida Berceli radīto stresa un spriedzes samazināšanas metodi “TRE” (Tension and Trauma Release Exercises).

atsauksmes

Lai vienotos par apmācībām jūsu kolektīvā, lūdzu sazināties e-pastā

"Nupat izgāju online TRE apmācības pie Kristīnes un esmu priecīga, ka es uzzināju par šo metodi izsaukt ķermeņa trīci, lai atbrīvotos no spriedzes un stresa. Ļoti rekomendēju TRE un ļoti rekomendēju Kristīni kā TRE skolotāju. Metode ir ļoti vienkārša un praktizēšana neprasa daudz laika. Kristīne burvīgi Tevi ievadīs šajā TRE pasaulē un dalīsies ar savām zināšanām, pieredzi, nosvērtību un mierīgo balsi. Liels paldies, Kristīne, par to, ko Tu dari un kā Tu to dari!"
- Kristīne Grabuste
"Pirms apmācībām nedaudz šaubījos, vai šīs apmācībās ir tās naudas vērtas, taču pēc jau pirmās apmācību dienas sapratu, ka būtu gatava maksāt arī vairāk. Tā tomēr ir prakse, kuru apgūsti visam mūžam. Manuprāt, TRE ir viens no vieglākajiem veidiem kā dabīgi izlādēt uzkrāto stresu. TRE ir loģisks, balstīts zinātnē, pamatojams un dabisks (novērojams arī dzīvnieku pasaulē un uz maziem bērniem). Praktizēšana mājās prasa vien 15 min. Nav pat nepieciešams saņemties, lai uzvilktu jogas bikses."
- Arta
"Kādreiz man palīdzēja skriešana, lai atbrīvotos no ikdienā uzkrātā stresa, taču piefiksēju, ka ar to ir par maz. Ļoti bieži naktīs mocīja bezmiegs un jau pamostoties jutos nogurusi un satraukta. Kad pamanīju piedāvājumu apgūt TRE tiešssaistē, pieteicos. Šis piedāvājums man jo īpaši bija saistošs, jo nedzīvoju Latvijā. Ar Kristīni strādāt bija fantastiski - viņa ir ļoti sirsnīga un mierīga, kas ļāva man viņai pilnībā uzticēties. Nodarbības beigās izjutu dziļu mieru un mans ķermenis ir dziļi pateicīgs. Silti iesaku šo pieredzi. Un visiem, kas šaubās, vai tas ir tā vērts, es iesaku padomāt, kādus ar stresu saistītus simptomus un sekas jūs piedzīvojat un, ko tas jums maksā un cik daudz jūs ietaupīsiet ilgtermiņā.
- Ieva Lielbārde
"Līdz šim domāju, ka man stresu noņem skriešana, taču, kā atklājās, tas nemaz tā nebija. TRE ir ienesis krietni lielāku iekšējā miera sajūtu. Mierīgāk uztveru ikdienas stresa vai nepatīkamās situācijas. Pat ar 2 min sēdoša TRE sesiju var nomierināt nervus pirms publiskās uzstāšanās."
- Pēteris (baskāju skrējējs)
NENORMĀAAAALI forša pieredze un zināšanas! TRE ir tiešām dabisks un viegls instruments ceļā uz savu fizisko labsajūtu. Esmu no trauksmainajiem tipiem - ātri aizsvilstos, dusmojos, asi reaģēju. Ar laiku sāku just, ka stress nav tikai galvā, bet izpaužas arī kā vēdera pūšanās un sāpes cirkšņos. Jau pēc 4 TRE praksēm šīs sūdzības ir uz pusi mazinājušās. IESAKU un iesaku arī iepazīties ar Kristīni kā pasniedzēju! Dikti Liels Paldies!
- Īrisa
"Jau pirmajā tiešsaistes sesijā man bija viegli uzticēties Kristīnei, kura bija klātesoša - nebija sajūta, ka mūsu starpā būtu attālums, ka būtu viena otrai svešas, jo Kristīnes sirsnīgums un sapratne mani atvēra. Mūsu gadījumā jutos kā vienā telpā. Pēc TRE man ir sajūta kā pēc pirts rituāla - atslābums, bet ne nogurums, kas jau pēc stundas atkāpjas un var darboties ar jaudu. Patīkamās sajūtas rada motivāciju ik pārdienas atkārtot vingrinājumus. Zinu, ka esmu ieguvēja un sev esmu uzdāvinājusi brīnišķīgu dāvanu visam savam mūžam. Paldies Kristīnei par šo iespēju!"
- Evija Budica-Krūmiņa
"TRE apmācības man pavērsa jaunu skatu uz sevi, tā ir sevis izzināšana, izjušana, atvēršanās sev, paļāvība un ļaušanās savām sajūtam. Šī prakse nomierina, uzlabo garastāvokli, miega kvalitāti, darba kvalitāti, komunikāciju ar sevi un apkārtējiem. Man šī prakse uzlaboja libido un baudīgumu seksa laikā."
- Anonīms dalībnieks
"Mani reālie ieguvumi jau tagad: nav savilkta spranda un pleci, nav muguras rīta stīvuma sāpes, mazāk vēlos haotisku uzkošanu starp pamatēdienreizēm, esmu labi izgulējusies un esmu brīva no iekšējās trauksmes par lietām, kuras nevaru ietekmēt. Jāatzīst, man TRE ir reāls iekšējās stresa sajūtas mazināšanas līdzeklis, ko lietoju 3, pat 4 reizes nedēļā! Iesaku, katrs ir tā vērts, lai uzticētu un palīdzētu savam ķermenim iet pašizdziedināšanās ceļu."
- Ilze Mauriņa
"Varu droši apgalvot, ka mans labākais šī gada ieguvums ir TRE! Varu droši teikt, ka mana dzīve pirms un pēc TRE manāmi atšķiras. Ļoti liels ieguvums priekš manis bija arī izpratne par to, kas notiek ar mūsu ķermeni stresa laikā un iemācīties tam ļauties. Jā, un Kristīne ir visvisforšākā skolotāja! Mācīties pie viņas tā ir bauda!"
- Dana Prince
“Man bija lieliska izdevība salīdzināt savu ikdienu, kad izmantoju TRE un, kad biju to norakstījusi, jo likās, ka man tas vairs neko nepalīdz. Sākumā pat nemanīju, kā stress un depresija mani velk savos slazdos, līdz nonācu līdz lūzuma punktam, kad kādā dzīves situācijā paskatījos uz sevi no malas, un palika bail, kādu sevi redzēju. Tagad esmu atsākusi izmantot TRE un iekļauju to ik rīta rituālā. Manas domas un sajūtas ir daudz gaišākas un dzīve laimīgāka! Paldies par TRE!”
- Ilze Vildere
"Tā ir vērtība visam mūžam un tā vienkārši ir nepieciešamā higiēna ķermenim, kas vienlaicīgi uzlabo garu un liek starot dvēselei. TRE uzlabo dzīves kvalitāti. Pati metodes apgūšana kā tāda ir ārkārtīgi vērtīgs ieguvums, ko būtu vērts apgūt jau skolā. Lieku 10 no 10! "
- Laila
"Atskatoties uz pagājušo gadu varu teikt, ka TRE apgūšana ir bijis viens no maniem labākajiem lēmumiem! Milzīgs paldies Kristīnei par tik cilvēcīgām apmācībām, iedrošinājumu klausīties savā ķermenī un sajūtu, ka paša ķermenis patiesībā ir ļoti gudrs un ir jāļauj tam "runāt". Apmācības bija droša vide, kur ar Kristīnes palīdzību saklausīt sevi. Vēlreiz milzīgs paldies Tev!"
- Arta
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider