fbpx

meditācijas KURSS

Ja vēlies pirmais saņemt informāciju par to, kad būs nākamais meditācijas kurss, 

raksti pieteikumu uz e-pastu: kristine@jogaselpa.lv

SAMAZINI STRESU
Vairākos pētījumos ir pierādīts, ka meditācija samazina stresa hormona (kortizola) līmeni tādējādi ievērojami samazina stresu

UZLABO VESELĪBU
Ir pierādīts, ka meditācija līdzsvaro asinsspiedienu, palēnina sirdsdarbību, stiprina imūnsistēmu, kā arī mazina sāpes

IEGŪSTI MIERU
Meditācija paaugstina labsajūtas hormonu (dopamīna un serotonīta) līmeni, kas uzlabo garastāvokli un rada laimes izjūtu

ZINĀTNISKI APSTIRPINĀTI MEDITĀCIJAS IEGUVUMI

Meditācijas efektu pētīšanai ir veikti vairāki simti pētījumu. Šeit ir tikai daļa no tā, kas ir zinātnieku izpētīts par meditācijas labvēlīgajiem ieguvumiem:

14 DIENAS = 14 MEDITĀCIJAS. IZMĒĢINI VISAS. IZVĒLIES SAVĒJO.

Šis ir fantastisks izaicinājums, kura laikā ieguvu zināšanas, izpratni par to, cik meditācija īstenībā ir vienkārša. Vislielākā vērtība ir iegūtā izpratne, ka meditācija nav nekāds bubulis, tas nav nekas ārprātīgi grūts, sarežģīts vai nesaprotams. Esmu ieguvusi lielāku mieru un līdzsvaru ikdienā. Stresa un konfliktsituācijās es spēju reaģēt daudz mierīgāk un līdz ar to jūtos arī laimīgāka un brīvāka. Šīs zināšanas ir daudz, daudz vērtīgākas par ieguldīto naudu un tā 100% jau ir atmaksājusies.
- Baiba Kokina
Man patika, ka katru rītu mani sagaidīja jauns pārsteigums. Es ar prieku veicu katru meditāciju. Es noteikti ieteiktu izmēģināt šo kursu, jo Kristīne māk tik ļoti vienkārši un nepiespiesti izstāstīt nemaz tik vienkāršas meditācijas. Ir ļoti daudz skolotāju, kuri māca meditēt, bet ne visiem tas izdodas iemācīt. Tas ir 1000-kārt ieguldītās naudas vērts!
- Gunta
Līdz šim es domāju, ka vienīgais un pareizais meditācijas veids ir vērot savu elpu un ikreiz besījos, ka man tas nākas TIK grūti. Tas radīja pamatīgu pretestību, jo vienkārši negribējās meditēt. Šī izaicinājuma laikā es sapratu, ka nav viena pareiza veida kā meditēt. Katram ir jāatrod savs un Kristīne iedeva veselu arsenālu, ko varam izmēģināt un saprast kas der un kas neder. Tas ir viegli, interesanti un tu noteikti iemācīsies meditēt, jo no tā daudzveidīgā prakšu arsenāla, ko piedāvā Kristīne, nav iespējams neiemācīties! Tu iemīlēsi meditāciju un pārstāsi mocīties.
- Anete Šēnberga
Strukturēta pieeja bez dogmatisma, kas man ļāva izvēlēties iet savu izziņas ceļu, savā tempā un tomēr nejusties vienai uz šī ceļa, jo Kristīne bija līdzās ar savu mieru un mīlestību. Miers un apzinātība ir tas vērtīgākais, ko ieguvu.
- Daiga
Šis meditācijas izaicinājums man ir liels ieguvums labai pašsajūtai un labam miegam. Ļoti patika meditāciju dažādība un pakāpeniska meditāciju pagarināšana kā arī atgādinājumi meditācijas laikā par muguras iztaisnošanu, domu piefiksēšanu un palaišanu. Es esmu lielā sajūsmā par Kristīnes darbu un ideju kaut ko tādu piedāvāt šādā formātā!
- Dagnija
Tā bija mana pirmā pieredze meditēt šādā veidā un man ļoti patika, jo varēju pati izvēlēties laiku, vietu un brīvi tai noskaņoties. Uzzināju, kā meditēt un dažādību, kas ved no rutīnas uz jaunu sajūtu apzināšanos un dziļumu atklāšanu. Tas ir veids, kā maziem solīšiem un interesantā veidā ieviest meditāciju savā ikdienā un sajust, ka tai var būt dažādās nianses un nokrāsas.
- Līga Kronberga
Es ieguvu izjūtas ko par naudu nenopirksi. Man patika pabūšana ar sevi šajā izaicinājumā un mierpilnās minūtes, ko ieguvu. Laimība, ko tu iegūsti ir tā vērta, lai izdarītu šo minimālo piepūli un disciplinētu sevi!
- Leila
Ja godīgi, man liekas, ka šim piedāvājumam būtu jāmaksā 2x vairāk. Man patika iemācīties tik daudz meditāciju veidus un patīk Kristīnes balss. Tīrība un vieglums, kas ietvēra viņas vadītās meditāciju nodarbības. Sajutu, cik meditācija ir nomierinoša, reizē spēcinoša, un tā kļuvusi par manas ikdienas obligātu sastāvdaļu.
- Elīza
Sapratu, ka reizēm vajag pavisam maz, lai sasniegtu to dvēseles stāvokli, kas dod mieru un piepildījumu! Iesaku vienkārši pamēģināt, lai zinātu, kas no visa tā, ko dara citi, der tev pašam. Neveiksmes šai ceļā nav iespējamas, jo vienmēr paliek pieredze.
- Anita
previous arrow
next arrow
Slider

"Pieklusini savu prātu un dvēsele sāks runāt"

                                                                                                                                – Buddha

JA MEDITĒT NEMĀKI

 

Tad šis izaicinājums ir lieliska izvēle, jo tas ir piemērots arī bez priekšzināšanām. Pirms uzsākt meditāciju, Tev būs iespēja noskatīties 3 video par to, kas tad īsti ir meditācijas, video ar ieteikumiem meditācijas pozām (meditēt var arī sēžot krēslā), par mītiem, kas saistīti ar meditāciju. Nereti tieši greizie priekšstati un mīti ir tie, kas liek domāt, ka meditēt neizdodas.

 

JA ESI JAU MĒĢINĀJIS, BET NEIZDODAS

 

Varbūt Tev tikai jāatrod sev piemērots meditēšanas veids. Šajā izaicinājumā Tev būs 14 piemēri, kā Tu vari meditēt. Izmēģini visus un izvēlies tos, kas Tev der vislabāk un varēsi turpināt meditēt ikdienā ar sev efektīvākajiem meditācijas veidiem.

 

KĀ TAS NOTIKS?

Meditācijas izaicinājumam vari reģistrēties jebkurā brīdī. Reģistrējies un meditē jebkurā sev ērtā laikā. Meditāciju garums ir sākot no 8 minūtēm un ar katru dienu pakāpeniski pagarināsies līdz 20 minūtēm. 

Šim izaicinājumam varēsi piekļūt 3 mēnešus.

ESMU APKOPOJUSI EFEKTĪVĀKĀS MEDITĀCIJAS TEHNIKAS

MANA  MEDITĀCIJAS PIEREDZE

Šajā meditācijas izaicinājumā es Tev parādīšu vairākus veidus, kādus es izmantoju pati, lai sagatavotu savu prātu meditācijai. 

Meditējot mana dzīve ir labāka, ikdiena ir  mierīgāka un stresa ir mazāk. Uzlabojas mana pašsajūta un veselība, problēmas šķiet mazākas. Tas ir ceļš, kādā es piedzīvoju meditācijas sniegto laimības izjūtu un novēlu to piedzīvot arī Tev!

Šis izaicinājums bija piemērots arī tiem, kuriem nav nekādas iepriekšējas pieredzes. Patika veids, kā tika izskaidrota meditācijas būtība, kā sagatavoties. Es ieguvu lielisku līdzekli cīņā ar miega traucējumiem (galvenais iemesls, kāpēc pieteicos izaicinājumam) un ir arī mazinājies stress, spēju vieglāk izmest no galvas nevajadzīgas domas.
- Vija
Man patika tas, ka tika paskaidrots “kā” meditēt. Agrāk nebiju nekad mēģinājusi meditāciju. Lai gan zināju, ka tas ir kaut kas ļoti noderīgs, neticēju, ka izmēģinot meditāciju, tā man palīdzēs justies apmierinātākai par manu dzīvi. Pat 10 minūtes dienā var mainīt noskaņojumu visai dienai. Es uzdrošinos teikt, ka es ieguvu vairāk, kā biju cerējusi!
- Ilze
Man šķita, ka viss ir ļoti pārdomāti un pamatoti veidots - gan ievads par meditācijas mītiem, gan skaidrojumi par meditācijas dažādajām pozām, gan mūzikas/klusuma saspēle. Ieguvu izpratni, ka drīkstu pielāgot meditāciju savām sajūtām, sev, ka nav viena pareizā standarta. Ja godīgi, es būtu gatava maksāt pat vairāk.
- Dace Treimane-Freimane
Ļoti pārdomātā struktūra un pozitīvā, sirsnīgā pieeja. Labi izskaidrotās pamatlietas (kā un kāpēc tā jāsēž utt.) ļauj man pilnvērtīgāk izmantot meditāciju un pašai improvizēt. Te ir īsi un precīzi saliktas lietas pa plauktiņiem (kas, kā, kāpēc) un iespēja atrast tieši sev piemērotāko meditācijas veidu vai kombināciju. Man tiešām šķiet, ka ir iegūts lielāks miers. Īpaši pirms gulētiešanas.
- Laima
Šobrīd ir sajūta, ka par samaksāto naudu esmu ieguvusi daudz vairāk nekā biju cerējusi. Man ļoti patika, ka bija iespēja izmēģināt tik daudz meditēšanas veidus tikai 14 dienu laikā. Grūti iedomāties, kur vēl es būtu varējusi gūt šādu pieredzi tik īsā laikā. Vērtīgākais, ko ieguvu ir zināšanas par pašu meditāciju, tās veidiem un mītiem, kā arī zināšanas par sevi pašu - savu spēju koncentrēties, atslābināties, ļauties procesam.
- Ieva Bloka
Kopā vienmēr jaukāk un, lai arī Kristīne ir tikai ekrānā, tāpat man bija sajūta, ka man nav jādara vienai, ka ir kāds, kas palīdz koncentrēties un to izdarīt. Man patika ka Kristīne neuzspiež, ka ir jādara TIEŠI TĀ vai ŠITĀ, bet gan mudina darīt lietas tā kā tas strādā katram individuāli. Ņemt un apsēsties un pavadīt tās dažas minūtes ar sevi, kas it kā nav nekas, bet tai pašā laikā nozīmē tik daudz.
- Daiga Dišlere
Teiktu, ka tā ir fantastiska motivācija atrast laiku meditācijai, jo patiešām ir interese katru dienu uzzināt - kas jauns būs šodien? Katru dienu meditāciju video ir kā ir kā jauns piedzīvojums 😊 Un tās ir nenovērtējamas zināšanas - uzzināt par tik daudz un dažādiem prakses veidiem un praktizēt tos.
- Santa Grīnvalde
Man patika viss. Jāsaka, kā bērnam: "Gribu vēl!" Jau labu laiku meklēju veidus, kā vienoties un mierpilni sadzīvot ar savu prātu, kurš pēdējā laikā ņēma virsroku un radīja diskomfortu manā dzīvē. Paldies par šo iespēju meditēt, par sirsnību, par pamatojumiem un ieteikumiem.
- Kristīne
previous arrow
next arrow
Slider

3 SOĻI, LAI SĀKTU JAU TAGAD

1.SOLIS

Spied uz pogas "REĢISTRĒTIES"

2.SOLIS

Aizpildi reģistrācijas formu un veic apmaksu

3.SOLIS

Ielogojies šajā lapā jebkurā sev ērtā laikā un meditē

Meditēt sPēj ikviens

Neatkarīgi no tā, vai esi iesācējs, vai jau iepriekš esi meditējis. Piedalies! Reģistrējies! Un tiekamies meditācijās.

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Jā, meditācijas būs pieejamas jebkurā Tev ērtā laikā. Ielogojies mājas lapā un meditē, kad vien vēlies.

Spēt meditēt ir kā jebkura cita prasme. Ir jāpieliek pūles iesākumā, bet katru reizi kļūst arvien vienkāršāk. Meditēt var iemācīties tikai to darot. Tieši tāpat uztrenēt bicepsa muskuli var tikai to darot. Šis meditācijas izacinājums lieliski piemērots arī iesācējiem. Soli pa solim varēsi apgūt visdažādākos meditācijas veidus un saprast, kurš meditācijas veids der vislabāk, lai to pielietotu nākotnē.

Meditēt kādā specifiskā pozā nav nemaz nepieciešams. Meditēt vari arī sēžot krēslā vai pat dīvānā. Tev būs pieejams atsevišķs video tieši par meditācijas pozām.

Nē, meditēt var jebkurā brīdī, kad Tu vari tam atlicināt laiku. Meditē kaut pusnaktī. 🙂

Meditācijas video jau ir publicēti un saglabāti. Varēsi piekļūt jebkurā sev ērtā laikā un dienā līdz pat izaicinājuma beigām. 

Šim meditācijas kursam jeb izaicinājumam varēsi piekļūt 3 mēnešus. Pēc 3 mēnešiem piekļuve tiks slēgta.