fbpx

ATBRĪVOjIES NO trauksmes un STRESA

iegūsti ar harmoniju un līdzsvaru piepildītu dzīvi

Atbrīvoties no stresa ir viegli. tev tikai jāzina, kā

Ķermenim jau dabiski ir resursi, lai atjaunotu audus, reģenerētos un līdzsvarotos. Piemēram, sagriezts pirksts, salauzti kauli sadzīst paši. Arī iesnas pāriet pašas pat nelietojot medikamentus

Tāpat ķermenim ir visi resursi, lai atgūtu arī mentālo līdzsvaru, atbrīvotos no sasprindzinājuma, trauksmes, spriedzes un stresa

Līdzsvarošanās, atjaunošanās, dzīšanas un reģenerācijas procesi notiek tikai brīdī, kad esi parasimpātiskās nervu sistēmas dominancē

Esmu apkopojusi prakses un metodes, kas palīdz pārslēgties uz parasimpātisko nervu sistēmu, lai iegūtu līdzsvaru un stiprinātu veselību

PRĀTA MIERS VED CAUR ĶERMENI

Izmanto ķermeņa dabiskos resursus stresa mazināšanai. Tas ir vienkārši! Tas neko nemaksā līdz ko tas ir apgūts!

TRE® - terapeitiska neirogēnā trīce

Neirogēnā trīce – organisma dabisks un instinktīvs veids stresa mazināšanai 

TRE® – Tension & Trauma Release Exercises 

Vai atceries to sajūtu, kad stāvēji auditorijas priekšā un biji tik sanervozējies, ka Tev vibrēja balss, trīcēja rokas vai juti vibrējošu sajūtu krūtīs? Šādas sajūtas Tu piedzīvo arī citās situācijās, kad ļoti satraucies, esi sabijies vai esi ārkārtīgi dusmīgs. Vienā vārdā – piedzīvo stresu! Parasti šo trīci mēģini slēpt, izvairīties no tās un apturēt. Šo ķermeņa reakciju sauc par neirogēno trīci un izrādās, ka tas ir veids kā ķermenis cenšas tikt galā ar spriedzi, stresu un atkal līdzsvaroties.
Dr.Davids Berceli radījis TRE® (Tension Release Exercises) metodi ar kuras palīdzību ir iespējams šo terapeitisko neirogēno trīci apzināti izsaukt. Tas līdzsvaro nervu sistēmu un mazina stresa radītās sekas.

online studija relaksācijai

Relaksējies mājās – piereģistrējies jebkurā brīdī un izmanto pieejamo video nodarbību bibliotēku jebkurā sev ērtā laikā!

Šīs online studijas mērķis ir vairot mieru, atslābināšanos un līdzsvaru. Tāpēc visas nodarbības ir mērķētas uz nervu sistēmas līdzsvarošanu, atslābināšanos un relaksāciju. Tas iedarbojas nomierinoši uz nervu sistēmu tādējādi samazina stresu, spriedzi un uzlabo gan mentālo, gan fizisko labsajūtu.

ONLINE MEDITĀCIJAS IZAICINĀJUMS

14 dienas = 14 meditācijas veidi

Ir veikti simtiem pētījumu par visdažādākajiem meditācijas labvēlīgajiem ieguvumiem. Tomēr daudzi uzskata, ka meditēt ir viens no lielākajiem izaicinājumiem. Manuprāt, vienkārši ir jāatrod sev piemērotākais meditēšanas veids. 

14 dienu meditācijas izaicinājums ir veidots kā kurss, kura laikā ir 14 piemēri, kā var sagatavot prātu tam, lai Tu spētu meditēt. Izmēģini visus un izvēlies tos, kas Tev der vislabāk un varēsi turpināt meditēt ikdienā ar sev efektīvākajiem meditācijas veidiem.

Piemērots gan iesācējiem, kuriem nav meditācijas pieredze, gan arī tiem, kas jau meditē, lai gūtu jaunas idejas meditācijas tehnikām, lai dažādotu meditācijas praksi.

Neiznieko savu dzīvi pavadot
to neapmierinātībā un stresā

Nogalini stresu pirms tas nogalina Tevi!