fbpx

ATBRĪVOjIES NO trauksmes un STRESA

iegūsti ar harmoniju un līdzsvaru piepildītu dzīvi

Atbrīvoties no stresa ir viegli

TEV TIKAI JĀZINA, KĀ

Sagriezts pirksts, salauzti kauli sadzīst paši. Arī iesnas pāriet pašas pat nelietojot medikamentus

Tāpat ķermenim ir visi resursi, lai atbrīvotos no sasprindzinājuma, trauksmes, spriedzes un stresa

Atjaunošanās, dzīšanas un līdzsvarošanās procesi notiek tikai brīdī, kad esi parasimpātiskās nervu sistēmas dominancē

Esmu apkopojusi prakses un metodes, kas palīdz pārslēgties uz parasimpātisko nervu sistēmu, iegūt līdzsvaru un veselību

PRĀTA MIERS VED CAUR ĶERMENI

Izmanto ķermeņa dabiskos resursus stresa mazināšanai. Tas ir vienkārši! Tas neko nemaksā līdz ko tas ir apgūts!

"Nupat izgāju online TRE apmācības pie Kristīnes un esmu priecīga, ka es uzzināju par šo metodi izsaukt ķermeņa trīci, lai atbrīvotos no spriedzes un stresa. Ļoti rekomendēju TRE un ļoti rekomendēju Kristīni kā TRE skolotāju. Metode ir ļoti vienkārša un praktizēšana neprasa daudz laika. Kristīne burvīgi Tevi ievadīs šajā TRE pasaulē un dalīsies ar savām zināšanām, pieredzi, nosvērtību un mierīgo balsi. Liels paldies, Kristīne, par to, ko Tu dari un kā Tu to dari!"
- Kristīne Grabuste
"Pirms apmācībām nedaudz šaubījos, vai šīs apmācībās ir tās naudas vērtas, taču pēc jau pirmās apmācību dienas sapratu, ka būtu gatava maksāt arī vairāk. Tā tomēr ir prakse, kuru apgūsti visam mūžam. Manuprāt, TRE ir viens no vieglākajiem veidiem kā dabīgi izlādēt uzkrāto stresu. TRE ir loģisks, balstīts zinātnē, pamatojams un dabisks (novērojams arī dzīvnieku pasaulē un uz maziem bērniem). Praktizēšana mājās prasa vien 15 min. Nav pat nepieciešams saņemties, lai uzvilktu jogas bikses."
- Arta
"Kādreiz man palīdzēja skriešana, lai atbrīvotos no ikdienā uzkrātā stresa, taču piefiksēju, ka ar to ir par maz. Ļoti bieži naktīs mocīja bezmiegs un jau pamostoties jutos nogurusi un satraukta. Kad pamanīju piedāvājumu apgūt TRE tiešssaistē, pieteicos. Šis piedāvājums man jo īpaši bija saistošs, jo nedzīvoju Latvijā. Ar Kristīni strādāt bija fantastiski - viņa ir ļoti sirsnīga un mierīga, kas ļāva man viņai pilnībā uzticēties. Nodarbības beigās izjutu dziļu mieru un mans ķermenis ir dziļi pateicīgs. Silti iesaku šo pieredzi. Un visiem, kas šaubās, vai tas ir tā vērts, es iesaku padomāt, kādus ar stresu saistītus simptomus un sekas jūs piedzīvojat un, ko tas jums maksā un cik daudz jūs ietaupīsiet ilgtermiņā.
- Ieva Lielbārde
"Līdz šim domāju, ka man stresu noņem skriešana, taču, kā atklājās, tas nemaz tā nebija. TRE ir ienesis krietni lielāku iekšējā miera sajūtu. Mierīgāk uztveru ikdienas stresa vai nepatīkamās situācijas. Pat ar 2 min sēdoša TRE sesiju var nomierināt nervus pirms publiskās uzstāšanās."
- Pēteris (baskāju skrējējs)
NENORMĀAAAALI forša pieredze un zināšanas! TRE ir tiešām dabisks un viegls instruments ceļā uz savu fizisko labsajūtu. Esmu no trauksmainajiem tipiem - ātri aizsvilstos, dusmojos, asi reaģēju. Ar laiku sāku just, ka stress nav tikai galvā, bet izpaužas arī kā vēdera pūšanās un sāpes cirkšņos. Jau pēc 4 TRE praksēm šīs sūdzības ir uz pusi mazinājušās. IESAKU un iesaku arī iepazīties ar Kristīni kā pasniedzēju! Dikti Liels Paldies!
- Īrisa
"Jau pirmajā tiešsaistes sesijā man bija viegli uzticēties Kristīnei, kura bija klātesoša - nebija sajūta, ka mūsu starpā būtu attālums, ka būtu viena otrai svešas, jo Kristīnes sirsnīgums un sapratne mani atvēra. Mūsu gadījumā jutos kā vienā telpā. Pēc TRE man ir sajūta kā pēc pirts rituāla - atslābums, bet ne nogurums, kas jau pēc stundas atkāpjas un var darboties ar jaudu. Patīkamās sajūtas rada motivāciju ik pārdienas atkārtot vingrinājumus. Zinu, ka esmu ieguvēja un sev esmu uzdāvinājusi brīnišķīgu dāvanu visam savam mūžam. Paldies Kristīnei par šo iespēju!"
- Evija Budica-Krūmiņa
"TRE apmācības man pavērsa jaunu skatu uz sevi, tā ir sevis izzināšana, izjušana, atvēršanās sev, paļāvība un ļaušanās savām sajūtam. Šī prakse nomierina, uzlabo garastāvokli, miega kvalitāti, darba kvalitāti, komunikāciju ar sevi un apkārtējiem. Man šī prakse uzlaboja libido un baudīgumu seksa laikā."
- Anonīms dalībnieks
"Mani reālie ieguvumi jau tagad: nav savilkta spranda un pleci, nav muguras rīta stīvuma sāpes, mazāk vēlos haotisku uzkošanu starp pamatēdienreizēm, esmu labi izgulējusies un esmu brīva no iekšējās trauksmes par lietām, kuras nevaru ietekmēt. Jāatzīst, man TRE ir reāls iekšējās stresa sajūtas mazināšanas līdzeklis, ko lietoju 3, pat 4 reizes nedēļā! Iesaku, katrs ir tā vērts, lai uzticētu un palīdzētu savam ķermenim iet pašizdziedināšanās ceļu."
- Ilze Mauriņa
"Varu droši apgalvot, ka mans labākais šī gada ieguvums ir TRE! Varu droši teikt, ka mana dzīve pirms un pēc TRE manāmi atšķiras. Ļoti liels ieguvums priekš manis bija arī izpratne par to, kas notiek ar mūsu ķermeni stresa laikā un iemācīties tam ļauties. Jā, un Kristīne ir visvisforšākā skolotāja! Mācīties pie viņas tā ir bauda!"
- Dana Prince
“Man bija lieliska izdevība salīdzināt savu ikdienu, kad izmantoju TRE un, kad biju to norakstījusi, jo likās, ka man tas vairs neko nepalīdz. Sākumā pat nemanīju, kā stress un depresija mani velk savos slazdos, līdz nonācu līdz lūzuma punktam, kad kādā dzīves situācijā paskatījos uz sevi no malas, un palika bail, kādu sevi redzēju. Tagad esmu atsākusi izmantot TRE un iekļauju to ik rīta rituālā. Manas domas un sajūtas ir daudz gaišākas un dzīve laimīgāka! Paldies par TRE!”
- Ilze Vildere
"Tā ir vērtība visam mūžam un tā vienkārši ir nepieciešamā higiēna ķermenim, kas vienlaicīgi uzlabo garu un liek starot dvēselei. TRE uzlabo dzīves kvalitāti. Pati metodes apgūšana kā tāda ir ārkārtīgi vērtīgs ieguvums, ko būtu vērts apgūt jau skolā. Lieku 10 no 10! "
- Laila
"Atskatoties uz pagājušo gadu varu teikt, ka TRE apgūšana ir bijis viens no maniem labākajiem lēmumiem! Milzīgs paldies Kristīnei par tik cilvēcīgām apmācībām, iedrošinājumu klausīties savā ķermenī un sajūtu, ka paša ķermenis patiesībā ir ļoti gudrs un ir jāļauj tam "runāt". Apmācības bija droša vide, kur ar Kristīnes palīdzību saklausīt sevi. Vēlreiz milzīgs paldies Tev!"
- Arta
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

TRE® - terapeitiska neirogēnā trīce

Neirogēnā trīce – organisma dabisks un instinktīvs veids stresa mazināšanai 

TRE® – Tension & Trauma Release Exercises 

Vai atceries to sajūtu, kad stāvēji auditorijas priekšā un biji tik sanervozējies, ka Tev vibrēja balss, trīcēja rokas vai juti vibrējošu sajūtu krūtīs? Šādas sajūtas Tu piedzīvo arī citās situācijās, kad ļoti satraucies, esi sabijies vai esi ārkārtīgi dusmīgs. Vienā vārdā – piedzīvo stresu! Parasti šo trīci mēģini slēpt, izvairīties no tās un apturēt. Šo ķermeņa reakciju sauc par neirogēno trīci un izrādās, ka tas ir veids kā ķermenis cenšas tikt galā ar spriedzi, stresu un atkal līdzsvaroties.
Dr.Davids Berceli radījis TRE® (Tension Release Exercises) metodi ar kuras palīdzību ir iespējams šo terapeitisko neirogēno trīci apzināti izsaukt. Tas līdzsvaro nervu sistēmu un mazina stresa radītās sekas.

online studija relaksācijai

Relaksējies mājās – piereģistrējies jebkurā brīdī un izmanto pieejamo video nodarbību bibliotēku jebkurā sev ērtā laikā!

Šīs online studijas mērķis ir vairot mieru, atslābināšanos un līdzsvaru. Tāpēc visas nodarbības ir mērķētas uz nervu sistēmas līdzsvarošanu, atslābināšanos un relaksāciju. Tas iedarbojas nomierinoši uz nervu sistēmu tādējādi samazina stresu, spriedzi un uzlabo gan mentālo, gan fizisko labsajūtu.

ONLINE MEDITĀCIJAS IZAICINĀJUMS

14 dienas = 14 meditācijas veidi

Ir veikti simtiem pētījumu par visdažādākajiem meditācijas labvēlīgajiem ieguvumiem. Tomēr daudzi uzskata, ka meditēt ir viens no lielākajiem izaicinājumiem. Manuprāt, vienkārši ir jāatrod sev piemērotākais meditēšanas veids. 

14 dienu meditācijas izaicinājums ir veidots kā kurss, kura laikā ir 14 piemēri, kā var sagatavot prātu tam, lai Tu spētu meditēt. Izmēģini visus un izvēlies tos, kas Tev der vislabāk un varēsi turpināt meditēt ikdienā ar sev efektīvākajiem meditācijas veidiem.

Piemērots gan iesācējiem, kuriem nav meditācijas pieredze, gan arī tiem, kas jau meditē, lai gūtu jaunas idejas meditācijas tehnikām, lai dažādotu meditācijas praksi.

JOGAS NODARBĪBAS KLĀTIENĒ

Pieteikšanās caur Facebook JOGAS ELPA mesendžeri vai WhatsApp: 29423235

KAS

Hatha joga, YIN joga un CORE joga

KUR

Elizabetes ielā 21, Rīga, viesnīcā "Monika"

KAD

PIRMDIEN, pl.18:30 - 20:00 OTRDIEN, pl.7:30 - 9:00 CETURTDIEN, pl.18:30 - 20:00

Šis izaicinājums bija piemērots arī tiem, kuriem nav nekādas iepriekšējas pieredzes. Patika veids, kā tika izskaidrota meditācijas būtība, kā sagatavoties. Es ieguvu lielisku līdzekli cīņā ar miega traucējumiem (galvenais iemesls, kāpēc pieteicos izaicinājumam) un ir arī mazinājies stress, spēju vieglāk izmest no galvas nevajadzīgas domas.
- Vija
Man patika tas, ka tika paskaidrots “kā” meditēt. Agrāk nebiju nekad mēģinājusi meditāciju. Lai gan zināju, ka tas ir kaut kas ļoti noderīgs, neticēju, ka izmēģinot meditāciju, tā man palīdzēs justies apmierinātākai par manu dzīvi. Pat 10 minūtes dienā var mainīt noskaņojumu visai dienai. Es uzdrošinos teikt, ka es ieguvu vairāk, kā biju cerējusi!
- Ilze
Man šķita, ka viss ir ļoti pārdomāti un pamatoti veidots - gan ievads par meditācijas mītiem, gan skaidrojumi par meditācijas dažādajām pozām, gan mūzikas/klusuma saspēle. Ieguvu izpratni, ka drīkstu pielāgot meditāciju savām sajūtām, sev, ka nav viena pareizā standarta. Ja godīgi, es būtu gatava maksāt pat vairāk.
- Dace Treimane-Freimane
Ļoti pārdomātā struktūra un pozitīvā, sirsnīgā pieeja. Labi izskaidrotās pamatlietas (kā un kāpēc tā jāsēž utt.) ļauj man pilnvērtīgāk izmantot meditāciju un pašai improvizēt. Te ir īsi un precīzi saliktas lietas pa plauktiņiem (kas, kā, kāpēc) un iespēja atrast tieši sev piemērotāko meditācijas veidu vai kombināciju. Man tiešām šķiet, ka ir iegūts lielāks miers. Īpaši pirms gulētiešanas.
- Laima
Šobrīd ir sajūta, ka par samaksāto naudu esmu ieguvusi daudz vairāk nekā biju cerējusi. Man ļoti patika, ka bija iespēja izmēģināt tik daudz meditēšanas veidus tikai 14 dienu laikā. Grūti iedomāties, kur vēl es būtu varējusi gūt šādu pieredzi tik īsā laikā. Vērtīgākais, ko ieguvu ir zināšanas par pašu meditāciju, tās veidiem un mītiem, kā arī zināšanas par sevi pašu - savu spēju koncentrēties, atslābināties, ļauties procesam.
- Ieva Bloka
Kopā vienmēr jaukāk un, lai arī Kristīne ir tikai ekrānā, tāpat man bija sajūta, ka man nav jādara vienai, ka ir kāds, kas palīdz koncentrēties un to izdarīt. Man patika ka Kristīne neuzspiež, ka ir jādara TIEŠI TĀ vai ŠITĀ, bet gan mudina darīt lietas tā kā tas strādā katram individuāli. Ņemt un apsēsties un pavadīt tās dažas minūtes ar sevi, kas it kā nav nekas, bet tai pašā laikā nozīmē tik daudz.
- Daiga Dišlere
Teiktu, ka tā ir fantastiska motivācija atrast laiku meditācijai, jo patiešām ir interese katru dienu uzzināt - kas jauns būs šodien? Katru dienu meditāciju video ir kā ir kā jauns piedzīvojums 😊 Un tās ir nenovērtējamas zināšanas - uzzināt par tik daudz un dažādiem prakses veidiem un praktizēt tos.
- Santa Grīnvalde
Man patika viss. Jāsaka, kā bērnam: "Gribu vēl!" Jau labu laiku meklēju veidus, kā vienoties un mierpilni sadzīvot ar savu prātu, kurš pēdējā laikā ņēma virsroku un radīja diskomfortu manā dzīvē. Paldies par šo iespēju meditēt, par sirsnību, par pamatojumiem un ieteikumiem.
- Kristīne
previous arrow
next arrow
Slider

Neiznieko savu dzīvi pavadot
to neapmierinātībā un stresā

Nogalini stresu pirms tas nogalina Tevi!